söndag 22 maj

Hello there, kom nyss hem efter att spelat med 97orna. Gick ju inte så speciellt bra för mig men säg när det gjorde det sist typ haha. Men kul var det även om vi förlorade med 1-0. Jag och annie hade iallafall det, eller ah i bilen på väg hem om det nu räknas. Men nää det var kul att spela eftersom det var typ två veckor sen.

I lördags var jag och tessan ju på liseberg och det var kuuul. Åkte nästan allting typ haha, men måste dock säga att atmosphere var en riktig besvikelse. Typ dog att nervositet i kön men sen vafan åkte man ner i två sekunder och sen var de slut as lame, kittlades inte ens i magen. Shit vad cool jag lät nu ellerhur haha nej men allvarligt trodde den skulle vara läskigare :o. Sen hände årets händelse, vi vann på tobleronehjulet!! Där kan man snacka lycka, speciellt för en sån som mig som ALDRIG vinner något! Problemet är bara att jag kommer bli ännu mer fet nu hehe. Nädå får bara bli att försöka motstå det. Nu ska jag gå och lägga mig, ska försöka göra det hela veckan eftersom jag misslyckades förra och det märktes som fan på mig, var både tjurig och trött. OKEJ nu skriver jag bara massa onödig skit som ingen bryr sig om men jag har kommit på att jag ska inte blogga för någon annans skull utan för min egen för att det är skönt att bara skriva av sig lite. Så nu vet ni det, pusshejleverpastej.



döda mig inte nu, snälla, bilden är skitsöt!! :D


Kommentarer
Postat av: anniieimmonen'

Haha shit va kul vi hade :D haha !

Få träffad ngndag :)<3

2011-05-22 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0