söndag 15 maj

Tjena tjena och åter tjena! Hehe kom nyss hem efter att varit på platsen där vårat lags skulle samlats för att åka på match men såklart hade inte jag fått någon information om att den var inställd så att jag var tvungen att åka hem igen. Fast det gjorde inte sådär jättemycket för nu har jag tid att plugga och så kan jag träffa Dig♥ sen hehe.

Iallafall igår var det en rolig kväll med Sandra! Vi var först och tittade på en as bra dansföreställning och sen gick vi hem till mig och ah känner att vi slutar där hehe :D. Ne men musiken på högsta volym och allt, lite trötta och lama var vi men det var kul iaf. Våran lilla regncykelgåpromenad. :D Nehepp nu ska jag börja plugga så jag får det gjort. Imorgon börjar helvetet igen och känner att jag bara vill sätta mig ner och lipa pågrund av det men skiter i det. Ha det bra puss!


liite blöta :)))


KÄRASTE FRUKTTÅRTA HAHHA!





tack för kvällen/natten/morgonen honeeeeeyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0