torsdag 12 maj

Hello! Tänkte bara berätta att jag lever och att jag inte dött eller så hehe. Fattar inte riktigt varför ni envisas med att gå in här när jag iallafall inte uppdaterar men det tyder väl på att ni vill att jag ska göra det.. eller? :D Iallafall så har det väl hänt en hel del på sista tiden. Både bra och dåliga men mest bra tror jag :)

Har väl inte så mycket mer att säga.. denna veckan har det varit prao och det har verkligen varit askul. Eller allt är väl iofs kul där man slipper skolan hehe. Ne verkligen inte men alla som jobbar där är skitgulliga och snälla och allt och åh ne vill inte tillbaka till skolan. Aja nu ska jag inte bli deppig IGEN för var det idag på konfan av någon väldigt konstig anledning. Fast är bara som gladast när jag är med dig iallafall:) Får se om jag uppdaterar något mer nu för jag är på lite sånt humör hehehehehe. Har blivit helt konstig på sista tiden, undra vad det kan bero på? :o PUSS



väldigt passande bild hehe men detta var från konfalägret och varför jag tog just denna bilden var för att den var så söt tyckte jag, speciellt på min tessie som jag faktiskt saknar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0