lördag 14 maj

Hello allihopa. Idag (eller igår då egentligen hehe) har det varit en väldigt bra dag! Började med prao och det var lika roligt som det varit hela veckan. När jag slutade sen fick jag med mig en massa saker hem, tårta, bröd, bröd och åter bröd haha och massa kakor. Kommer sakna stället! Sen så gick jag på stan och hittade lite. Fan asså kommer aldrig kunna ha ett jobb nere i stan och skulle aldrig kunna gå skola där heller haha! Min plånbok skulle ju för fan skrika på hjlälp då ju. Iallafall sen åkte jag hem i regnet och så kom en väldigt fin person. Du gör mig så glad.♥ Men nu ska jag soova eftersom jag är sjukt trött och orkar knappt hålla uppe ögonen. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0