fredag 20 maj

Freedag! Äntligen helg och det är så jäkla gött även fast vi bara gått tre dagar. Ska inte börja snacka om att jag är skoltrött eftersom det är typ det enda jag gör i denna bloggen haha jag bara klagar hela hela tiden, måste sluta med det för det måste vara sjukt irriterande att läsa?! Klarar själv inte av andra som gör det. Iallafall igår var det operationdagsverke och då var jag på mammas jobb och det ångrar jag INTE kan jag säga! Mamma måste ha världens mest snälla och generösa chef! :o

Neheppp nu ska jag städa mitt rum eftersom det ser ut som att det varit ett krig här inne. Sen åker jag till Tesssyyy och sover där och sen imorgonbitti åker vi till gtb för att gå på liseberg! As taggad för det var skit längesen jag var där. Men ha det bra allihopa, lär ju inte bli någon mer uppdatering nu så att PUSS! ♥


I can't forget, but I can pretend. Så tro inte att du är förlåten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0