9 januari

Hej på eer. Bra uppdatering var det här ja! Ne men jag har faktiskt varit med victoria de sista dagarna och jag har inte orkat då. I fredagskväll hade vi lätt roligast på kvällen/natten, jag är en kossa! Höhö sen somnade vi kanske vid 3 någongång och gick upp 8 haha gött med 5 timmars sömn, NOT. Jag sov typ på tåget upp till växjö där vi var hela dagen trötta som aldrig förr. Jag köpte ett par osköna skor HAHA som jag upptäckte idag (y) två snygga skärp och en tröja/tunika eller vad man kallar det för. Sen på kvällen satt vi vid datan och tittade på låt den rätte komma in haha fast det var nog mest jag som kollade. Ah sen gick hon hem och jag gick och la med mig engång. Och sen idag gick jag upp vid nio och packade saker till mamma och så åkte jag, pappa, ida och suss upp till jönköping och gick på ikea och köpte lite saker till mitt rum. Haha a och nu sitter jag här och ska dööscha. Vill bara säga att jag längtar jätte mycket till skolan imon också! Verkligen jäätte mycket! Men ni får ha det gött pusss


Assåå fuck det går inte att ladda upp bilderrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0