5 januari

Hej tänkte blogga lite nu dåe. Det har bara gått fem dagar på det nya året och dom fem har varit så jäkla jobbiga kan jag säga. Men jag har lärt mig mycket på dom också, blandannat vilka som finns där för en. Och det är rätt förvånande faktiskt. Att dom man inte är mycket med bryr sig mer än dom andra som man har varit mycket med och trodde skulle finnas där. En annan sak jag har lärt mig (haha) är att jag måste röra på mig för annars blir jag typ knäpp. Var ute och gick igår och jag fick typ värsta kicken som jag inte fått på typ två månader. Och eftersom nu när jag har slutat/har uppehåll från innebandyn måste jag röra på mig mycket mer. Och sen på dehär fem dagarna har jag heller inte ätit en godisbit så jag känner mig riktigt duktig haha :D. Nu ska jag fixa mig lite och sen åker vi till farmor och farfar och där är våra kusiner från skåne för dom var aldrig där vid jul så aa haha. Men jag uppdaterar säkert någon annan dag. :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte blogga! :D

2011-01-06 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0