fredag 28 januari

Hej där! Har precis ätit god mat med mamma. Var på stan med oliwia innan också. Var verkligen skitmysigt! Satt och fikade och pratade på snipen länge om livet. Fler borde vara så fina och omtänksamma som henne! Jag köpte iallafall en blus haha. Passar ju egentligen inte i det men jag var bara tvungen att köpa den för att fylla ut min garderob lite. Visar den i ett nytt inlägg för jag känner att jag bara brukar göra ett om dagen så idag gör jag två hehe. Nu ska jag kolla tv pusss


dagensoutfit.. leopardtröja, kavaj, jeans, svart flätat bälte i jeansen


bilduppgiften...

men jag gjorde en gubbe istället, kan ni fatta att jag har vg i bild? :ooo 

var och kollade på profilen också, har skit ont i min rygg som jag fick efter cphinderbanan i torsdags på idrotten det var precis som att den knäcktes eller nått blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0