tisdag 25 januari

Hejsan hoppsan lillebror haha nej skämtar bara. Kom hem för någon timme sen, har varit och gjort en grej som var riktigt bra för mig faktiskt. Och efter det åkte jag och mamma och köpte lite krämer och sånt till mitt face eftersom jag har fått värtsa problemhuden nu men jag tror det beror på att det så kallt ute. Eller ah jag vet inte men något är det iallafall. Nu ska jag ut o gå och förbränna den semlan jag just åt haha och sen ska jag pluugga och sen äre ju handboll. Helt okej kväll sådär minus pluggandet men det är bara några engelska meningar man ska översätta så det är chill. Pusssss


tycker denna färgen är skit snygg faktiskt, något jag tänker på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0