24 januari

Hejhoppsansa vet inte vad jag ska skriva hehe så jag gör en liten sånhär tråkig lista som jag tog från olika random bloggar för jag har inget bättre för mig endååå puss

Namn: hannapannapäron 
Piercingar: 5 i öronen
Tatueringar: inga
Längd: typ exakt 1.71
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: en konstig en
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland ja ibland nej
Tänker du på självmord: nej
Dricker du alkohol: asså nej inte riktigt på det sättet men det är heller inte så att jag inte dricker haha eller ah hur ska jag säga
Röker du: näj
Vilket shampo använder du: typ olika hela tiden
Vilken parfym använder du: björnborg
Vad är du rädd för: mörker
Gillar att tvätta: vet inte ens hur man gör haha
Gillar du bergodalbana: balder omajgad as kuul!

SENASTE..
Film du hyrde:
minns icke
Film du köpte: ingen blekaste aning
Låten du lyssnade på: i just had sex haha så sämst låt
Låten du hade på hjärnan: vettituuusan
Personen du ringde: pappa
Tv program du tittade på: solsidan
Personen du tänkte på: han.

HAR DU NÅGONSIN..
Gråtit över en pojke:
faktiskt inte
Gråtit över en flicka: inte kärlek haha men vänskap ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: jo men säg inget :$

ANTAL..
Gånger du varit kär:
noll
Gånger ditt hjärta brustit: ingen på grund av kärlek
Hjärtan brustit på grund av dig: måånga gånger, nejdå ingen tror jag
Tjejer du kysst: jag har ju då slutat räkna men några tusen kanske :):):)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte
Ärr på kroppen: 1

SENASTE:
Bok du läste:
elsas värld
Personen du fick mejl av: fb
Personen du fick brev av: typ någon när jag var liten
Personen du fick sms av: mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ två år sen
Saken du köpte: min woddydocka tror jag hahah
Vad har du gjort idag: varit i skolan
Var det kul: ehm nej?!
Hur tidigt stiger du upp: vardagar 7 helger allt mellan halv 10-12
Gillar du att slåss: ne
Vad ska du göra idag: duscha sova
Är du seriös: ja nu är jag det
Vad är du allergisk mot: falska människor
Var har du ont: svanskotan
Använder du hårspray: händer, men inte ofta
Kan du stå på händer: i vattnet ja 8-)
Favorit serie: solsidan ofc

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck!!
Salt eller socker: båda är gott
Gillar du ketchup: sådär
Är du glad: lite, kanske :)
Var du glad igår: nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: vet inte
Vad dansar du till: allt som är bra haha :D
Stockholm är: vår huvudstad
Göteborg är: bäst
Kan du sjunga: nej verkligen inte haha
Mer värt en guld: jadu
Spaghetti eller makaroner: spaghettiiii
Ett land jag helst vill besöka: usa eller asså är det ett land eller är typ new york det? har aldrig riktigt fattat

OM KILLAR/UTSIDAN
Ska han ha långt eller kort hår? mellan är bäst, men endel är snygga i kort fast långt gillar jag inte haha ;p
Fixad frillan? jarå
Klä sig snyggt? ja!
Snobb, punkare eller hiphopare? inget av det, normal! 
Lång eller kort? låång eller iaf längre än mig
Ögonfärg? har ingen betydelse
Hårfärg? spelar ingen roll sålänge det inte typ är lila haha
Ska han ha muskler? muskler är snyggt ja speciellt mag och bröst hehe :) men inte överdrivet
Ha någon piercing? isåfall örat
Vad kollar du på först tex. ögon, hår osv? håret men mest helheten 


INSIDAN
Ska han vara blyg eller social?
en blandning typ men inte såhär överdrivet blyg
Ska han vara romantisk? jadå
Ska han vara lätt att prata med? ja, ska kunna prata om allt
Ska han vara rolig? alltid kul :D han ska få mig på bättre humör iallafall!
Ska han vara omtänksam? självklart hehe
Kontrollfreak? näy
Ska han bestämma allt? nej tillsammans!
Ska han beskydda dig? ja
Ska han kunna lyssna bra? ja det är typ ett måste
Ska han lita på dig? verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0