torsdag 20 januari

Hej. Blev skitglad när jag såg att jag fått kommentarer! Asså det är verkligen askul och bra haha :D.

Skolan idag sög som vanligt. Varför ska man gå i skolan? Asså helt seriöst. Vad har man för nytta av vad atomer och neotroner och allt var det heter är när man inte ens ska bli någon himla professor haha?! Iaf sista lektioner hade vi idrott och åkte skridskor jag gjorde värsta vurpan och ramlade, poor me! Sen efter var det konfa och jag tycker faktiskt att det är ganska kul haha. Vi var indelade i grupper och så skulle man göra en liten teater om budorden och jag weronica och cajsa gjorde en skit fin en hehe om att inte missbruka gudsnamn eller vad det var. Det var iallafall skit kul!

Nu ska jag göra.. eh vettefan vad men något iallafall haha puss alla pussgurkor. Btw vet ni vad jag gjorde för något otroligt korkat idag? Jag glömde mobilen i mitt skåp i skolan (!) allt kommer ruttna på min resturang :(



dagensoutfut just for you sanna! men det är inte riiktigt min grej för det blir bara töntigt och oseriöst haha


Kommentarer
Postat av: ;)

du är snygg!

2011-01-20 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0