onsdag 19 januari

Hejsansvejsan. Jaq har börjat tröttna asmycket på min design och header. Har inte ni också gjort det haha? Typ haft den sen i sommras eller nått. Meeen jag har inga bilder eller någonting nu och min kamera är ju paj. Iofs har vi hittat usb sladden till mammas kamera. Äh men jag får se hur jag gör även fast jag tycker att den jag har nu är okej.

Och en till sak innan jag skriver puss hehe vad vill ni att jag ska skriva om? kommentera gärna era latmaskar för ni är inte så bra på de hehe :D Puussss


ååååååh jag vill till thailand! vet inte hur många gånger jag har skrvit det nu :o älskar denna bilder så mycket också för det visar verkligen hur härligt det är/var poolen slutar och går typ neråt och sen är havet bara en bit bort.


Kommentarer
Postat av: sanna

outfits haaaannannnnnaaaa :DDDDDD

2011-01-19 @ 20:34:05
Postat av: hej

mer bilder fst jag vet att din kamera är sönder :/ typ tips o sånt :))

2011-01-20 @ 15:12:44
Postat av: sara

Din vardag!

2011-01-20 @ 16:04:56
Postat av: Anonym

hiss & diss, videosar, och outfits :)

Jätte bra blogg annars, men den skulle bli bättre ifall du gör det jag skrev, KRAM ;)

2011-02-04 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0