söndag 16 januari

Hej, igår vaknade jag och då var mitt illamående helt borta så jag åkte ner till stan och mötte upp clara, gick runt och tittade lite, fikade och pratade. Sen gick vi till sporthallen, damlaget spelade och hon skulle vara sargvakt vilket jag också skulle varit egentligen men eftersom jag har slutat så behövde jag ju inte det hehe. Efter matchen gick vi hem till henne och pratade om massa skräckfilmer och min hatkärlek till det. Uschfyfan haha sen så åkte vi till chaplin och åt pizza och åkte sen och köpte popcorn eftersom jag inte äter godis och så köpte vi varsin woodydocka HAHA fan vad sjuka vi är och sen satt vi och hade nålar i dom och tittade på bröderna karlsson och hundtricket. Myyys!

Nu ska jag packa saker till pappa, börjar bli väldigt trött på det vilket jag egentligen har varit riktigt länge.. Sen ska jag plugga tyska och kanske titta på någon film som mamma hyrde i fredags. Ha en bra söndag allihopa puuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0