söndag 30 januari

Hello there. Behöver väl inte säga att jag inte orkade blogga igår för det fattade ni väl säkert iallafall ;). Var på stan och köpte jeans och i rymden finns inga känslor och på kvällen spelade jag mamma och ida spel haha as mys och sen kollade vi på filmen. Typ min dag.. tråkig som vanligt. Idag gick jag upp ovanligt tidigt faktiskt, vid nio. Skulle egentligen gått till kyrkan men känns så efterblivet att göra det själv och jag visste ingen annan som skulle göra det heller så jag skippade det hehe men nästa vecka mååste jag gå, jag har gått fyra och man ska gå typ 25?! Blä vad tråkigt. Iallafall idag ska jag plugga massa har verkligen hur mycket som helst, jäkligt tur att vi har studiedag imorgon kan jag säga haha! Sen tror jag att det är fotbolls träning, kommer skämma ut mig för jag har inte tränat på 4-5 månader illaaa! Men nu måste jag verkligen börja plugga puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0