söndag 23 januari

Tjenare där. Igår var jag ju och tittade på handboll hela dagen. Var väl helt okej haha men sista matchen var seg som faen. Jag satt mest och tittade i publiken hehe as kul att titta på folk tycker jag! Men roligast var endå några killar som satt framför oss och skrek as mycket och sen så började dom skrika andra sidan är ni klara ni vet den och ena killen ba men era idioter dom är ju inte svenskar. Så klockrent haha låter inte ens kul någonting nu när jag skriver det för det gör det aldrig när man ska berätta något haha men det var verkligen as kul!

Idag har jag varit och firat min faster och farfar. Vi åt goda semlor och pratade bland annat om vad jag ska bli i framtiden. Det är verkligen så svårt och jobbigt tycker jag känns inte som något passar mig. Jag vill absolut inte ha något tråkigt kontorsjobb iallafall och jag tror att jag kommer tröttna jätte fort på det jobbet jag börjar på. Nej usch behöver egentligen inte tänka på det än. Nu ska jag packa upp saker för jag har precis kommit till mammi sen så är det soolsidan my favorite ikväll!



här har vi då norge och spanien? tror jag jätte bra kvalite måste jag säga! :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0