fusssballl

Hey. Hemma nu efter fotbollen och det gick ju som det gick.. åt helvete och ganska tråkigt var det med. Men aja ska bli skönt att börja träna på riktigt! Har saknat fotbollen jätte mycket men jag har som sagt varit väldigt lat med den. Sen vare värsta fina vädret också åååh får värsta vår känslor. Blir typ helt glad i hela kroppen. Kan det inte alltid vara sånt väder om det nu ska vara snö?! Sen är det iallafall färdigt nu att vi kommer spela med 95orna och i en 17års serie vilket är lite synd. Verkligen inte för att jag har något imot dom men jag vill att bara vårat lag ska spela tillsammans. Men det blir säkert bra iallafall. Duktiga kommer vi ju bli haha eller iallafall förhoppningsvis. Nu ska jag duscha och sen plugga, läste ut en bok innan som man skulle göra plus att jag gjorde två läxor. Sen ska jag plugga så jag kan engelskan och tyskan och sen imorgon ska jag bara plugga på proven tills nästnästa vecka åh toppen är på skit bra humör hahah PUUSSS





saknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0