14 januari

Hej på eeer. Lika dålig på att uppdatera som vanligt hah! Men jag har varit så trött hela denna veckan för det tär på krafterna att vara arg. :/ Idag i skolan på non fick vi lite information om prao och sånt jag har typ panik för jag vill inte ha någonting och jag vill inte fixa själv haha probleem. Sen så hade jag profil det sista och det körde ihop sig lite men det löste sig tillslut haha jag fick gå hem istället och hade gått ner i onödan men det var bara bra för mig haha så tjock jag har blivit :(. Jag mår skit illa iallafall just nu och mamma har hyrt några filmer som vi ska se. Imorgon hoppas jag att jag är bättre för då ska jag vara med clara. Får damp om jag är typ sjuk eller mår dåligt då.. :(


HAHAHA asså jag har inte vågat lägga upp denna bilden innan för den är så jävla ful men jag redigerade den lite iallafall haha det var när jag och clara var i jönköping så kul det var! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0