1 januari 2011 !

Hellou! Äntligen ett nytt år och det känns så jäkla gött! Mitt nyårslöfte är att jag inte ska äta mer godis haha, visste ni att jag faktiskt har haft det i ett år utan att äta en enda godisbit erkänn duktigt hehe(a). Iallafall igår var nyårsafton som firades som alla andra i mitt liv förutom förra med några andra familjer. Hade mysigt och så, men nästa år vill jag fira med bara mina vänner :p.

Höll du några av dina nyårslöften? jag tror inte att jag hade något haha
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? inget, 2010 är redan raderat ur mitt huvud, typ haha
Vad fick dig att må bra? musik, fast jag har ju berättat att jag inte mådde speciellt bra
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? absolut! försökt vara med glad
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och för 2009 var inte heller ett så bra år
Vad är din största framgång år 2010? jag har insett många saker som jag inte gjort innan
Vad önskar du att du gjort mer? skrattat och varit glad
Vad önskar du att du gjort mindre? varit så arg för småsaker i onödan
Gjorde du något du aldrig gjort förut? ja hehe
Blev du kär i år? nej
Är du fortfarande kär? nej?
Bästa köpet? inget speciellt haha :D
Vad spenderade du mest pengar på? kläder kanske
Topp 3 av saker du vill göra/uppnå under 2011? bättre betyg. bli mycket gladare och kär
Din/a nyårslöften detta året? äta mindre godis hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0