måndag 7 januari

varför är du så nere helatiden?
svar: förlåt om det här låter kaxigt inte egentligen meningen, men det har väl du inte att göra med eller? om du verkligen undrar så får du fråga i verkligheten för jag vill inte ta upp sånt i bloggen längre. 

Häjsan hopp iallafall hehe, kände att jag var tvungen att bryta den stämningen som blev. Har suttit och pluggat engelska en stund nu och innan det efter skolan var jag iväg lite, skönt. Nu ska jag snart gå och lägga mig, är uppe alldeles för sent på kvällarna och då blir jag blir trött som fan på dagarna så darför behöver jag gå och lägga mig lite tidigare hehe :D:D

Några låtar som jag verkligen storgråter till haha, så vackra!

Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez
Nothing compares 2u - Sinaed O'Connor
How to save a life - The Fray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0