söndag 6 februari

Hejdär alla muppar, kännar att min blogg är alldeles för död just nu. Tråkigt tråkigt tråkigt, jag behöver lite färg och ljus! Påtal om ljus och färg så fick jag värsta vårkänslorna när jag cyklade till gudstjänsten idag. Det är ju inte alls mycket snö kvar nu ju! Jag lovar att jag blir en mycket gladare människa när det är bra väder, för om det är något som är säkert så är det det! Skinnjackan och conversen ropar typ på mig hehe.

Men nu ska jag fortsätta plugga på provet som är tills imorgon, kan inte riktigt allt men nästan haha. Pöss





tagna för typ exakt ett år sen, fattar inte hur kan man förändras så äckligt fort?  
och hur kan tiden gå så snabbt, det känns som det var nyss jag tog dem
hemskt helt enkelt.. skulle mer än gärna spola tillbaka tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0