4 februari

Hej förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera men jag antar att det inte är någon som bryr sig speciellt mycket iallafall hehe. Skolan idag var tråkig som vanligt plus att jag verkligen var hur trött som helst för jag satt typ uppe hela natten igår och skrev och jag blev till och med inte färdig. Så fick vi idag reda på att vi kunde få lämna in det på måndag istället och det var väl skönt eller nått. Annars har jag inte gjort ett piss heller idag som vanligtLovar att jag snart kommer ruttna. Hade profil det sista och sen åkte jag hem i slasket och tränade på "cyklen" eller vad man nu kallar det för. Känner mig stolt höhö :) Sen åt vi god mat och jag pappa och suss satt en lång stund och pratade om massa. Är så glad över att jag kan prata om så mycket med mina föräldrar vet seriöst inte vad jag skulle gjort annars. Nu ska jag sova för jag har inget bättre för mig endå. Hörs imorgon eller nått pusss





Vet ni en sak jag tänkt på? Att om man inte känner en person så kan man aldrig veta hur den precis ser ut i verkligheten. HAHA för om man kollar på mina bilder här över så ser det ut som att det är fyra olika personer.  Jag tycker inte ens jag liknar någon av dem, speciellt inte den andra och fjärde. Jag är mycket fulare och då är bilderna endå fula så då fattar ni hur ful jag är HAHA. Så om en person bara har få bilder på typ facebook som de är snygga på behöer det inte betyda att de är snygga i verkligheten. Men erkänn att det faktiskt är så?! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0