update

Haft en tråkig kväll som vanligt haha asså seriöst hur länge ska detta pågå egentligen? Det börjar ju snart typ bli skrattretande. Har tittat på melodifestivalen  och så har jag bara lyssnat på lugn musik och tittat i timmar på weheartit. Plus så har jag haft ångest för den där kommentaren och det känns som att alla tror det nu typ haha. Fyfan usch och blä. Men nu ska jag sova för att orka gå upp till kyrkan imorgon och sen plugga.. Hanna har du haft en rolig helg? Nej det har jag inte :) puss och godnatt


kan det inte bara bli vår? så att man kan sätta på sig skinnjackan utan att frysa ihjäl, så att man slipper vantar, så att man slipper denna äckel vinter. Men när väl våren är där, då vill man ha sommar. Och när sommaren kommer vad vill man ha sen? Livet går bara runt sådär helahela tiden. Ständig längtan efter något, men när det väl kommer så är det inte så mycket mer med det. Så meningslöst. Förlåt för att jag är så extremt nere idag men jag pallar inte mer. Förlåt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0