lördag 26 februari

Tjenarä har inte uppdaterat på sista tiden som ni märkt. Finns i vilket fall som helst inget att skriva om typ haha. Livet är som det är just nu och det har varit endel plugg också plus att jag är typ halvsjuk hela tiden och jättetrött. Iallafall igår tränade jag fotboll igen, vi har ju knappt några träningar nu men igår hade vi det. Och jag insåg verkligen att jag älskar den sporten. Synd bara att det kommer så få folk, vi var bara 4 stycken igår. Och idag vaknade jag och åkte typ direkt till idas match och tittade på den. Sen nu är jag hemma igen, tiden går så fort hela tiden, hemskt är det. Ikväll blir det väl typ film med migsjälv som vanligt haha lät ju sådär men aaa. Nu ska jag fortsätta och lyssna på det bästa som finns, nämligen musik :). Pussss

Btw inte för att låta allt för negativ men jag vill bara ge en stor diss till folk som skriver "finns där" till folk dom knappt har träffat eller känner när dom inte ens kan finnas där för sina riktiga vänner när det händer något. Det finns allt för många falska människor i denna världen. Men det finns också väldigt många fina♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0