21:12


detta skulle jag inte alls tacka nej till! :))



Sitter just nu och tittar på massa gamla bilder och raderar en heldel av dom... Satt och pratade med mamma innan och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig. Du har alltid funnits där när jag har mått dåligt. När jag har kommit gråtandes så har du kramat om mig. Jag älskar dig men hatar dig för att du fick mig.

Nu ska jag göra mig iordning och sova för att orka gå upp till skolan imon. Jag vill inte dit. Men man måste ju det finns ju inte riktigt något val. Men denna terminen går ju så snabbt iallafall snart påsklov :).  Godnatt alla fula och snygga puss. Vet inte om det kommer bli så bra uppdatering nu men det lär ni ju märka haha :D
Håll om mig - Peter Lemarc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0