home/svar

"me" : skickade du nån hälsning till nån som inte var släkten då?
svar: yes I did, men grejen var ju den att jag inte heller skulle kunna skicka den till någon för att det inte finns någon att skicka den till, likaväl som att någon inte skulle kunna skicka den till mig. Det var bara själva tanken som egentligen gjorde så att jag blev "upprörd" haha. Faktikst inte att ingen skickade den utan bara att jag insåg att jag inte heller hade någon att skicka den till.

Iallafall kom jag nyss hem efter att gjort lite saker, var på stan bland annat. Blev helt glad av att göra det för att det var så längesen haha, köpte två tröjor som jag kan visa senare. Nu ska jag gå och ta kort på dom puss



var tvungen att tecka över med lite hej kände jag haha :D ser helt jävla ledsen ut men det var jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0