måndag 14 februari / allahjärtansdag

Glad alla hjärtansdag allihopa! Idag vaknade jag lite piggare än vad jag gjorde igår haha. Asså jag lovar jag att jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv eller det kändes som det iallafall. Jag spydde typ när jag hade vilat  och var tvungen att gå upp för jag skulle till pappa. Godmorgon iallafall haha nu ska jag ut och gå. Och nu ska jag inte bara skriva att jag ska göra det för nu ska jag göra det också. Sen ska jag ta en riktigt skön dusch och sen får jag se vad som händer. Är på bra humör idag så det är gött!

Men vi hörs och ha en bra alla hjärtansdag!


denna och typ ett ljus fick jag av pappa o suss tacksåmycket♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0