söndag 13 februari

Tjenaree där, igår var sandra och lina hos mig och det var asmys. Vi tittade på melodifestivalen som sög, saw som faktiskt var bra, tittade ju kanske inte sådär jättemycket men endå hehe och det brinner som var asbra. Sen gjorde vi en annan sak med haha fyfan vad kul det var! Inga kommentarer till det känner jag.. Men jag är as trött nu för vi gick o la oss vid halv 6 och gick upp 9 för att gå till kyrkan. 3 timmars sömn, great! Så nu ska jag vila lite sen ut och gååå i detta underbara vädret och kolla på massa filmer jag laddade ner igår. Fan vad nice. Men vi hörs någon gång pöösss




hahah linas chipspåse som det var hål i (y)

bilderna tog jag från dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0