tisdag 1 Februari

Hej där. Ny månad nya tag. Precis tittat på filmen älska mig. Och fyfan vad jag grät, det var dåliga skådespelare som i alla sånna svenska filmer. Men egentligen tror jag inte bara att jag grät för filmen för jag tänkte på massa saker också som gjorde att tårarna rann.

Iallafall skolan idag var väl tråkig som vanligt haha bakade kolakakor på hemkunskapen och det är väl självklart att jag och matilda alltid ska misslyckas på något sätt. Idag blev typ hälften dvs mina brända. (y) Sen efter skolan åkte jag hem och pluggade lite men som alltid ska jag typ skjuta upp allt till sista dagen så jag har typ panik för vi ska lämna in en svenska sak på fredag och jag har huur mycket som helst kvar. Nicht gut. Men nu ska jag sova. Pussss



" se mig när jag ropar på hjälp. hör mig när jag söker dig med blicken. våga visa att du bryr dig. för jag lovar. även om det är svårt att se. så är det inte svårt att älskar mig. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0