söndag 27 februari

Helloo allihopa. Denna dagen har gått riktigt läskigt fort. Började med kyran med tess och carro, tråkigt men roligare än vanligt för prästen pratade inte så mycket hehe. Sen åkte jag hem och packade saker till pappa, gjorde engelskan och tyskan, åt chokladpudding, tittade på film, åkte till pappa, mickis kom och vi åt tårta och firade suss lite, nu är dom och hämtar pizza och det var min dag haha. Känner mig riktigt nyttig idag.. eller inte haha. Men asså seriöst jag äter inte godis så lite gott måste man väl få äta eller? hehe :D


suss och jag i sommras, älskar denna bilden för jag ser så glad ut på något sätt :) grattis iallafall!! :D♥


Kommentarer
Postat av: :)

de e klart du kan äta sånt!minst en gång varje dag ska man ha fika eller godis ! Du lever bara en gång, ta vara på den tiden. Genom att äta och dricka mycket gott, man ångrar sig inte :) LEV LIVET MED GODSAKER :D

2011-02-28 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0