onsdag 16 februari

Hejdär, kom hem för någon timme sen. Känner redan på mig nu att detta inlägget kommer bli väldigt konstigt skrivet haha men iallafall. Har varit hos tessan o carro, igår var jag o carro hos tess och jag sov över där, Sen på morgonen eller morgon och morgon vi vaknade typ halv 1 haha men någon gång kom carro och vi målade läpparna röda för dom som är intresserade :D haha jätte snyggt var det iallafall, not. Sen gick jag och carro hem till henne och det var asmysigt. Vi tittade på någon film och åt jävligt mycket popcorne med smör, testa det! As gött! Sen hade hennes pappa gjort fattiga riddare heter det så? Jag har iallafall aldrig ätit det innan men det var skitgott. Ochså fick jag lite dampryck pågrund av två saker, en sak som gjorde mig väldigt ledsen och besviken o en när hon visade mig en viss person hehe (a). Eah nu ska jag sluta skriva känner jag för det blev inte bra dethär men jag pallar inte ändra massa skit så HEJDÅÅÅ




tack för att ni fick mig att inse att jag kanske inte är så ensam som jag tror att jag är♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0