mean girls 2

Nu har jag gått osminkad hela dagen och det var väldigt tur att jag gjort det för annars skulle jag se ut som ett monster typ. Har inte gråtit på ett tag nu men nu gjorde jag det igen. Fick 4 "allahjärtansdaghälsningar" idag och alla var från släkten, känner mig meningslös och oviktig. Jag tycker denna dagen är hyfsat viktig, inte med pojkvän och så men att visa att man bryr sig om sina nära. Men vafan life goes on lixom, min tid kommer väl snart om något år eller så..
 
Iallafall så tittade jag och min syster nyss på Mean girls 2 och den var aastråkig haha. Men nu ska jag titta färdigt på love and other drugs som jag började titta på igår och den var faktiskt bra! Sen ska jag soova efter denna hemska allahjärtansdagen hehe puss


fick denna chokladasken av min mormor och dom är ju inte liiiiite goda eller så!? men ne då äter man ju självklart inte godis för att man har förbjud, men tack iallafall haha!


Kommentarer
Postat av: me

skickade du nån hälsning till nån som inte var släkten då?

2011-02-15 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0