fredag 11 februari

Tjenare där alla snygga. Har inte orkat uppdatera på den sista tiden, haft mycket att tänka på och kommit fram till massa bra saker, mycket börjar bli bättre. Iallafall i onsdags var det utedag och vi åkte pulka i ekbacken och det var väl ganska kul haha sen var det asbra väder också. Eller solen sken iallafall. Sen i torsdags var det konfa och efterdet så gick jag med sandra (i snöstormen) och pratade om massa, riktigt bra tjej detdär! Sen idag hade vi matteprov och det kändes sådär eller ah ne men känns som att jag skulle kunnat gjort det bättre. Profil hade vi också och efter det följde jag med therese hem och så typ sjöng vi och spelade gitarr, jag ska fanimig lägga upp ett klipp där vi sjunger HAHA eller vad säger du tesss? ;) Sen hade hon match och jag cyklade hem i skitvädret. Asså OKEJ om det är snö men inte värsta stormen? Jag hatar verkligen när det blåser, det värsta jag vet.

Nu ska jag duscha av mig lite och sen typ sova haha nej men jag tror faktiskt att jag ska läsa lite. Man ska läsa en bok på svenskan och då kan jag lika gärna börja lite nu. Hörs någon gång pusss!


true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0