Eliza Doolitte..

..låtar får mig alltid på bättre humör. Jag vet verkligen inte varför för jag tycker knappt att dom är bra men jag tycker dom är assköna och jag blir alltid glada av dom. Dom är typ lite såhär gammeldags men endå inte helt haha. Påminner lite om Lily Allen tycker jag. Här är iallafall några jag brukar lyssna på

Pack Up
Skinny Genes
Moneybox
Missing


nu har jag precis duschat och innan det var jag ute och gick, var as förbannad hela vägen haha bara för att det var så jääkla kallt och halt, jag ville bara att det skulle bli vår/sommar för jag pallar inte med dethär längre. Det hjälper ju inte ens att solen skiner, det krävs mer, det krävs varme också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0