söndag 3 april

Ojsan, här var det bra uppdatering ja! Men det har blivit så sjukt tråkigt och jag vet aldrig vad jag ska skriva om, just nu skriver jag bara vad som händer i mitt liv vilket är ingenting så känns onödigt på något sätt. Känns lixom som jag bara gör det för att jag ska och då kan jag lika gärna göra göra något annat på den tiden istället. Eller vad säger ni? :D

Btw så funkar min kamera igen! Helt sjuuukt är det, men jag orkar inte skriva anledningen eftersom att då skulle det bli för långt. Men jag kan ju säga ett ord... magi. Uuh scary det lät assÅ.

Men vi hörs väl med något tråkigt inlägg någon dag hehe. Fy vad töntigt det låter.. vi hörs väl. Som om vi hörs, jag hör inte er och ni hör ju inte mig heller för den delen men det blir nog bara att man skriver så. :)) Nääj kom på att det var väl taken nu ikväll klockan 9? Redan missat en halvtimme då men det gör kanske inget eftersom jag sett den typ hundra elva gånger. Men ni som inte sett den se den. Aaasbra :D 


helt okej film som vi tittade på igooor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0