onsdag 27 april

Hejsan, hemma efter skolan nu och jag behöver väl inte säga så mycket om den. Tråkig helt enkelt, saker blir iofs vad man gör dom till men jag kan inte säga att jag gör dom direkt roliga heheh. Bläää, amen nu ska jag gå och göra min engelska sen ska jag äta något litet eftersom jag är sjukt hungrig och hann inte äta någon frukost idag. Ska seriöst åka till sjukhuset för min mage låter som en söndrig tvättmaskin när jag är det haha! Sen efter det ska jag titta på glamourana och efter det är det träning som jag faktikst är as taggad till men har dock nageltrång typ (ni får jättegärna skriva upp detta) så får se hur det går med det. Fast eftersom jag inte kände något på profilen idag så borde jag inte göra det nu heller. Men puss sålänge.




underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0