fredag 22 april

Nehepp om man kanske skulle ta och uppdatera lite med tanke på att det var en vecka sen sist hehe. Detta lovet hittills har varit grymt bra än så länge. I måndags var det asbra väder så jag då låg ute och solade och sen på kvällen åkte jag till Sandra och sov över där. Skit mysigt! På tisdagen sen behöver vi ju inte snacka om allt vi gjorde. Ärligt talat var det nog någon av de mest konstiga dagarna i hela mitt liv, men på ett bra sätt haha! Fast iofs har inte jag varit med om så mycket men endå hehe. I onsdags var vi typ helt döda, kan ju varit eftersom vi satt uppe till halv 7 typ och aa vad vi gjorde vill ni inte veta hahahah!! Men tack för dagarna, love u my antilop! Igår (torsdag) var jag med Tessan och vi gick typ runt i hela Värnamo kändes det som, vill ta tillbaka dagen och vara lite snällare mot henne och mer social för det var jag inte de tre sista timmarna iallafall. Men det är inte lätt när man har en person på sina tankar hela tiden.. Ojoj sa jag lite väl mycket där kanske? ;) Men det var kul att träffa finaste Tesseresen iallafall. Vad skulle jag gjort utan dig? :)

Nu ska jag äta lite frukost och sen ska vi iväg till min farmor och farfar och äta typ påskmiddag eller nått. Ha det så bra allihopa! Pusspuss och åter puss ♥


myycket snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0