fredag 8 april

Hejdär, äntligen helg så nu kan man pusta ut. Provet är klart men självklart har man ju svenska prov nästa vecka. Kul liv, plugga äta sova. För jag orkar helt seriöst ingenting nu, vill bara lägga mig i sängen och spruta ut tårar och det jag håller inom mig. Men ne tror jag skiter i det vill inte hamna där igen. Ska istället ta och äta lite så jag blir lite piggare och sen ska jag städa mitt rum med HÖG musik så jag blir glad också hehe och sen ska jag bara lägga mig ner och titta på alla bigbrother avsnitt jag har missat. Känns som att det var år sedan jag va med någon men jag orkar inte idag. Fyfan vad jag är tråkig asså. Tackochhejförmig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0