8 oktober

Hej jag har inte orkat blogga. Det är skit mycket jag skulle vilja skriva och få ut mig för jag mår inte sådär jätte bra just nu, men jag tror att jag skiter i det :)

Denna veckan har varit skit lam, och jag också. Har varit jätte trött och allt. Sen har vi fått reda på hur det gick på proven. Fick vg på både matte och so provet, helt okej nöjd kunde ju vatt sämre men bättre också för dendelen he he. Nu ska jag äta något, sån äckelmat i skolan idag som skulle föreställa chickennuggets bah OKEJ? var min första reaktion. pusss


hör du mig skratta, ser du mig le
tro inte jag mår bättre, bara för det


Kommentarer
Postat av: AnderssoN

vad har hänt? :)

2010-10-08 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0