23:37

Nu har victoria gått hem, vi har typ någon innebandycup eller nått imon och ska upp 7 ;s. Dagen började med att vi gick ner till stan och gick runt, det var ju marknad idag. Fanns absolut iiiingenting och det stör mig så otroligt mycket för jag har sån jäkla shopping lust haha. Måste till typ jönköping eller nått i veckan! Iallafall så hittade jag faktiskt en vinterjacka, men jag vet inte riktigt har ju sån beslutångest hehe. Efter stan så åkte vi tjockisar till donken och det var nog det roligaste idag. Vickan din himla rasist hahahah.  Så åt vi där och sen åkte vi vi upp till mig så man kan väl säga att vi förbrännde lite av den mat vi åt (y). Blev enheldel skägg också eller vad säger du?:D Ahhh och sen hemma hos mig bara chellade vi och tittade på kvarteret skartan haha love it! Och sen hände en liten rolig sak. Victoria ville ändra profilbild och så tittade hon runt i mina mappar för att hitta någon bra på henne. Och så visste typ inte jag det så jag skulle då "öppna" om ni fattar vad jag menar så att bilden blir större för det var en as ful bild som jag skulle tabort. Och då gjorde jag det och dåså blev ju den hennes profilbild HAHAHA herregud vilken panik jag fick. För det var ju en ful bild på mig såklart som jag ville tabort HAHA 

Nu ska jag packa saker till imon och sen sova. Spelar ju somsagt imorgon och ska upp supertidigt så det är inte säkert att det blir så mycket uppdatering imon, men vi får se annars får ni ha det bra eller nått haha puuusss




haha love u♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0