17 oktober

Chacha! Ahop kan väl berätta lite kortfattat om helgen innan jag träffar vickan. Fredag var det ju skola och så slutade vi kvart över 11 som vanligt, gött som satan! Sen var jag med matilda vi var lite på stan, köpte ett nagelack och en tröja. Btw har ni sett inne på hm hur dom har ändrat? Aaas bra verkligen! Iallafall sen åkte vi till kvantum hahaha asså det var så jäävla kul. Ni skulle bara ha sett matilda, hon vågade inte plocka godis naawi :). Sen hade hon träning och då åkte lillejag hem. Och typ gick och la mig direkt hehe okej kanske inte men nästan. Lördag gick jag upp halv 7 trodde jag skulle dö! för att vi skulle spela match. Och den vann vi med 7-2 :D:D bäst är vi och jag gav inte upp en enda gång så jag är redigt stolt faktiskt. Hehe sen hem och fixa lite och senare åkte vi och firade farmor. Och vi cyklade dit, var skit sur över det haha ville verkligen inte cykla. Men det kunde pappa tydligen inte fatta. Sen när vi skulle cykla hem var jag ännu surare hahaha. Ah och sen var vi väl hemma typ halv 1 och då somnade jag typ med engång. Söndag som det är idag neheeee men idag har jag inte gjort mycket hitills har varit och köpt innebandyglasögon för att man måste ha det. Fattar inte varför? det är ju bara så jäkla fult haha :o. Aaaaa men nu ska jag packa saker till mami och sen kommer victoria troligtvis pussss

 


mobbad bild men detta hade jag på mig igår , och tröjan har jag idag också vilket föresten var den jag köpte i fredags hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0