10-10-10

Ello alla snygga :) Uppdaterade aldrig mer igår för jag hade inte tid. Började då med att vi spelade match och den vann vi med 9-1. Bra jobbat tjejoor! Men jag spelade inte alls mycket för att jag kände redan på uppvärmningen att det inte skulle gå bra. Dålig inställning jag vet. Och då gick det såklart inte bra sen när vi skulle spela så jag satt på bänken 90 % av tiden. Efter matchen stannade vi och kollade på 97orna när dom spelade och dom vann också tror jag. Sedan åkte jag carro vick och tess till donken och köpte mat, vi fick värsta fina böckerna haha :D Förutom carro som köpte på bk och fick en hund ist aw :D. Sen åkte vi t sporthallen där herrarna spelade, och i periodpausen så skulle laget gå ut på planen haha omg vad pinsamt det var kan jag säga höll på att dö typ haha. När matchen var slut så åkte jag och tess t hemmakväll och hyrde film och så var vi sen på kvällen hemma hos mig, mysmys :). Sen så fick man ju några fina sms av matilda också haha höll på att skratta ihjäl mig.
Nu ska jag gå och plugga lite no, har prov på onsdag. Pluuus massa andra läxor, usch blir en sån plugg vecka som förrförraveckan :( Aja puss


någon randomcambild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0