är trött och har tråkigt

Jag har insett att min senaste kyss: var i sommras :D
Jag lyssnar på: alltmöjligt
Jag pratar: japanska och turkiska
Jag tycker om: att plugga till läxor och prov 8-)
Jag avskyr när folk: ska störa sig på allting, har ett jävligt bra exempel!
Min närmsta vän är : vet inte redigt :)
Min första vän hette: minA* vänNER* sofie och filippa
Kärlek är: när två älskar varandra
När jag borstar tänderna: så borstar jag dom så nogrant jag kan
När jag lagar mat: blir det gott kan jag lova er!
Det sexigaste yrket är: tyyp kanske brandman eller nått HAHA vad vet jag
Jag är rädd för: inte spindlar iallafall :D
Den värsta känslan är: när någon sviker 
Den bästa känslan är: när man är sådär lycklig och glad
Jag är bäst på: att vara sämst
Jag är sämst på: NO helt klart!
Om jag va ett djur skulle jag vara: fri som en fågel
Om jag va en insekt skulle jag vara: en geting så att jag skulle kunna sticka alla idioter
Jag kommer alltid att vara: lite allmänt trög
Det finaste som finns är: vet inte
I sommar: har det varit den sämsta sommaren någonsin ever!
Sist jag grät var: förrgår
Jag kan: allt i hela världen
När jag vill tänka: så tänker jag 
När jag bakar så bakar jag: chokladmuuuffins
Min mobiltelefon är: sönder
När jag vaknar på morgonen: vill jag slå ihjäl någon
Innan jag går och lägger mig: kollar jag mobilen
Just nu tänker jag på: om jag kanske skulle ta och sova :):):
Bebisar är: helt enkelt jobbiga
Idag har jag: gått i skolan varit med tildan
Ikväll ska jag: kvällen är redan över ;)
I morgon kommer jag: sova länge
Jag vill verkligen: vara kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0