hiss&diss

tänkte köra en sånhär fin hiss och diss lista haha laam men here we go


Att man kan göra tidsinställda inlägg nu. Vilket är as bra, jag kan sitta här och bara skriva hur många som helst som kommer upp senare. Om man inte är hemma så är det bara att fixa ett. tummen uupp (Y) Blogg.se börjar bli bättre!


Björn borgs parfym! Ni vet dom långa "stavarna" haha har ni sett dom eller luktat? Asså o m g vad gott dom luktar säger jag bara. Speciellt den rosa, dööör! Den ska jag lätt ha men jag har hört att dom är slut i värnamo.


supermario spelet på facebook haha så jäkla kul! suger på det men kul är det iallafall

ehm dissen får bli att jag inte kommer på någon diss HAHAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0