freeedag 22 oktober

Aas skönt med helg! Denna veckan har typ bara runnit iväg, inga läxor eller nått. Nästa vecka har vi inte heller några läxor och näst nästa vecka är det ju höstlov oomg vad skönt! Dock måste vi ha skrivit klart en svenska sak på måndag och jag har knappt börjat men det gör jag på söndag! Åh vad allt känns bra just nu. Imorgon äre match och jag är riktigt taggad! Och sen på kvällen kommer kusinerna för att fira mig. Vi har inte hunnit det än med flytten och allt men nu så hehe. Blir säkert treevligt, eller det blir det föresten alltd med dom :D:D.  

I skolan idag var helt klart matten bäst. HÖRNET! haha jag fick sätta mig längstbak i hörnet för att jag pratade. Men det var faktiskt robins fel, han bara förstör hela tiden. Han har tagit sönder mina skor också :( Haha ahupp nu ska jag äta. uppdaterar säkert senare. Är på uppdateringshumör pussss


hohohahahihihhöööööööööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0