torsdag 28 oktober

Chacha sitter och fetar mig med godis, ohmygash inte bra på en torsdag hanna! Haha skolan idag var redigt chill, syslöjden var rolig i slutet förutom i början när jag fick börja om på hela min jävla stickning för att den hade vänt sig eller nått, damp på högnivå! Sen sista lektionen var vi och simmade, och jag är ju såå bra på det HAHA en snigel kan ju simma snabbare än jag.

Rip att sluta kvart över elva på fredagar imon börjar innebandyprofilen räätt surt men vi överlever :D



uhhh sexyyy :D


Kommentarer
Postat av: dedu..

så du menar att jag simmar som en snigel då din böööööög!?!?!???

2010-10-28 @ 19:11:53
Postat av: Anonym

jag är faktiskt duktig som har kommenterat din blööögg:D

2010-10-28 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0