14 oktober

Hejhoppsansa eller nååått. Jag orkar aldrig blogga längre haha asså seriöst ni fattar inte hur jäkla lamt det haha. Vet inte redigt vad jag ska skriva men hej typ. Jag kommer aldrig börja blogga som vanligt igen kan jag ju börja med dårå. Och jag kommer kanske sätta lösen på den. Och jag kommer kanske lägga ner den. Niiice vaaa!?! Men seriöst här är flera anledningar till att jag inte bloggar.

1. Jag orkar inte
2. Andra saker går före teeex skolan (som jag egnetligen bara har lust att skita i) och när det väl inte är mycket plugg så vänner.
3. Min kamera är ju helkonstig så det bli inga nya bilder.
4. Vet aldrig vad jag ska skriva om, känns som att jag bara skriver massa skit och ointressanta saker.
5. Typ ingen läser den endå HAHA so whats the point lixom
6. Det är tråkigt.
7. Det är väldigt tråkigt.
8. Det är jävla väldigt tråkigt.


samma tankar som man får när man tittar på denhär hunden, får jag när jag tänker på bloggen :D
så nu hoppas jag faktiskt att ni förstår!


Kommentarer
Postat av: sanna

näj, sluta inte blogga :(

2010-10-14 @ 18:27:21
Postat av: M A T I L D A ♥

hunden liknar dig :)

2010-10-14 @ 19:51:19
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0