15 saker om mig


• Jag drömmer aldrig mardrömmar och vaknar aldrig på nätterna(Y)

• Jag älskar svenska filmer, mest ungdomsfilmer typ som i taket lyser stjärnorna, fucking åmål och sånna.

• Jag älskar mjölk och kan dricka upp ett helt packet om dagen och jag skämtar inte!

• Jag har aldrig varit rädd för att testa olika "matsaker" men därimot är ju allt inte gott hehe

• När mina föräldrar skilde sig blev jag väldigt deprimerad och har sedan dess inte kunnat bli riktigtriktigt glad.

• Jag hatar att prata i telefon och har jätte svårt för att ringa upp till folk

• Jag har aldrig haft hål i tänderna

• Mitt sämsta ämne är NO men jag är också väldigt dålig på bild och engelska haha

• Jag har sedan jag varit 6 år velat bli frisör men vill inte det längre för endel anledningar men vemvet, jag kanske ändrar mig sen i 9an :D

• Mig utan smink = ingen vacker syn

• När jag är trött så är jag väldigt tråkig och blir lätt sur

• Jag är snål när det gäller pengar, inte mot andra men mot migsjälv

• Mitt drömresemål går till USA

• Det är få människor jag kan vara migsjälv till hundra procent

• Jag blir aldrig riktigt nöjd med någonting

braaa lista vavavava? haha nu fick ni veta lite mer om mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0