fredag 5 november

Hemma nu efter en jättekul dag med clara! Borde träffas oftare tycker jaaag :):). Först gick vi runt på stan i jkpg, köpte lite saker, visar sen. Men det är inte lätt ska ni veta med en sådan beslutångest som jag har. Tycker faktiskt lite synd om mina vänner som får stå ut haha :D. Sen åkte vi till a6 och gick där men hittade inte alls mycket. Dagen roligaste var iallafall på toaletten på a6, asså höll på att dö. Vi stod såhär i kö då och så var det helt tyst och då hörde man värsta fisen asså det var så jääkla kul. Men det roligaste var nog att han framför oss en man i 40års åldern också började skratta. Men man såg verkligen hur han ansträngde sig för att inte göra det haha. Fyfan vad synd om han/hon/det, vågade säkert inte gå ut sen haha :(.  Okej vet inte varför jag skriver detta, fast jo för att jag ska kunna kolla tillbaka sen i framtiden haha. Sen provade jag en as fin kjol och bustier på lindex, nästan så jag ångrar att jag inte köpte det HAHA not.

Tack så mycket för dagen söti! ♥

Min kamera är fortfarande jätte konstig, så inga bilder nu. Men clara tog några som hon skulle skicka imorgon så då kommer det kanske några puusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0