If you're gonna be twofaced at least make one of them pretty

Nu har jag skrvit klart engelskan och det blev inte bamse tyvär sanna :( Istället blev det solsidan hehe älskar det! Nu ska jag välja kläder tills imorgon i min oerhört tomma garderob men det är inte så lätt att fylla den när det inte finns något snyggt i affärerna. Okej där ljög jag, men har ni sett hms kläder nu eller? Innan älskade jag hm men nu har dom ju antingen as konstiga kläder eller jätte tråkiga. Sen en annan sak jag har tänkt på är att när man går inne på hm och sen går till en annan typ veromoda då tycker man att allt helt plöttsligt är jätte dyrt bara för att det är så billigt på hm även fast det kanske inte är jäätte dyrt på veromoda hehe ni fattar va? :) Men nu får jag ta något fult iallafall haha hörs nog inte imorgon ska plugga så jag dör imorgon hehe pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0