ung och bortskämd

Hallihallå duschade precis och känner mig riktigt frääsch. Tittade lite på ung och bortskämd efter träningen och herregud säger jag bara. Men denna gången var endå bättre än förra. Fast egentligen är det ju inte mest barnens fel utan föräldrarnas, som hon olga hennes mamma är ju helt slut i huvudet. Visst jag skulle väl också vilja få lite mer saker och inte hjälpa till så mycket, okej inte för att jag gör det hehe men jag damsuger och dammar faktiskt mitt rum själv!  Bäddar alltid sängen och ja det ser alltid hyffsat okej ut på mitt rum, förutom när jag precis kommit från mamma till pappa eller tvärtom då ser det förjävligt ut heh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0